petak, 24. studenoga 2017.

Što bih htjela biti?

Ja još ne znam što bih htjela postati kad odrastem. Neko vrijeme sam htjela postati slastičarka, pa sam onda htjela raditi u uredu ili biti učiteljica.
Slastičarka bih htjela biti jer sam jednog dana na internetu vidjela recept za kekse i odlučila ga napraviti. Svidjelo mi se raditi neke slastice pa sam tako nastavila. Prije sam pekla nešto skoro svaki dan, a sada sve manje. Dva su razloga za to. Jedan je moja mama jer je bila ljuta zato što je svako malo trebala kupovati sastojke, a drugi razlog je to što mi se jednostano više ne da ili nemam vremena.
 Za rad u uredu bilo mi je fora gledati mamu kako sve što radi na poslu je sjedenje i tipkanje na računalu. Ali kad sam malo porasla sam shvatila da to nije samo to.
Učiteljica bih bila tjelesne i zdravstvene kulture, engleskog jezika ili razrednica od prvog do četvrtog razreda. I od toga sam brzo odustala. Ako želim raditi taj posao trebam biti pametna i dobro organizirana.
Još nisam sigurna što želim biti kad odrastem, ali znam da ću tu odluku do srednje škole promjeniti barem nekoliko puta. Ako se ikada u životu odlučim što ću biti i nađem dobar posao biti ću sretna!

Nema komentara:

Objavi komentar